On screen kinoreklama
Vysílání reklamních spotů na plátně před začátkem filmového představení.
Výhody On screen reklamy
- 67 % dotazovaných diváků sleduje a vnímá reklamu na plátně pozitivně
- divák se ocitá v příjemném prostředí a neovlivňují ho žádné rušivé elementy
- všechna multikina sítě CineXpress vysílají reklamu digitálně
- stačí dodat pouze 1 spot vyrobený dle Technických specifikací na FTP nebo zaslat na DVD – reklamní spot již není potřeba dodávat na 35mm pásech
- spot lze vysílat u všech nebo Vámi vybraných filmů se zacílením na požadovanou cílovou skupinu
- přesné vyhodnocení kampaně podle počtu prodaných vstupenek
- efektivní doplnění tv kampaně
Reklamní blok
CX Regio
- Regionální reklamní blok
- Spoty týkající se regionu daného multikina
CX Classic
- Hlavní reklamní blok
- Za příplatek předposlední nebo poslední pozice
Průměrný počet odvysílaných spotů v síti multikin CineXpress
- Všechny filmy: 2.470/týden
- Výběr TOP 5-8 filmů: 1.800/týden
- Výběru 1-2 filmů: 700 – 1.200/týden
Efektivní plánování kampaně – příklad kampaně
Reklamní kampaň v období premiéry filmu Harry Potter a Relikvie smrti II.
- Termín kampaně: 14.7.-3.8. 2011 (3 týdny)
- Lokality: 12 multikin sítě CineXpress
- Návštěvnost kampaně: 364.068 diváků
Konečné CPV (po akční slevě 30% a agenturní provizi 15%):
Délka spotu | 30“ | 20“ | 10“ |
---|---|---|---|
CPV | 2,20 Kč | 1,76 Kč | 1,10 Kč |