Cinexpress

On screen kinoreklama

Vysílání reklamních spotů na plátně před začátkem filmového představení.

Výhody On screen reklamy

  • 67 % dotazovaných diváků sleduje a vnímá reklamu na plátně pozitivně
  • divák se ocitá v příjemném prostředí a neovlivňují ho žádné rušivé elementy
  • všechna multikina sítě CineXpress vysílají reklamu digitálně
  • stačí dodat pouze 1 spot vyrobený dle Technických specifikací na FTP nebo zaslat na DVD – reklamní spot již není potřeba dodávat na 35mm pásech
  • spot lze vysílat u všech nebo Vámi vybraných filmů se zacílením na požadovanou cílovou skupinu
  • přesné vyhodnocení kampaně podle počtu prodaných vstupenek
  • efektivní doplnění tv kampaně

Reklamní blok

Vysílací schéma

CX Regio

  • Regionální reklamní blok
  • Spoty týkající se regionu daného multikina

CX Classic

  • Hlavní reklamní blok
  • Za příplatek předposlední nebo poslední pozice

CX Exclusive

  • Samostatný reklamní blok těsně před začátkem filmu
  • Maximální délka CX Exclusive 90 vteřin (max. 3 spoty)
  • Garance exkluzivity klienta v daném segmentu
  • Vyšší zapamatovatelnost a akceptace filmovým divákem

Průměrný počet odvysílaných spotů v síti multikin CineXpress

  • Všechny filmy: 2.470/týden
  • Výběr TOP 5-8 filmů: 1.800/týden
  • Výběru 1-2 filmů: 700 – 1.200/týden

Efektivní plánování kampaně – příklad kampaně

Reklamní kampaň v období premiéry filmu Harry Potter a Relikvie smrti II.

  • Termín kampaně: 14.7.-3.8. 2011 (3 týdny)
  • Lokality: 12 multikin sítě CineXpress
  • Návštěvnost kampaně: 364.068 diváků

Konečné CPV (po akční slevě 30% a agenturní provizi 15%):

Délka spotu 30“ 20“ 10“
CPV 2,20 Kč 1,76 Kč 1,10 Kč
plakát Harry Potter a Relikvie smrti II.